StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Zlatan for P

Frureinhold.se / 26 Januari, 2014 - 10:20 / Vardagen

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, Zlatan är kung. Reklamfilmen han gjort med Volvo och Max Martin var grym och jag kommer numera alltid sjunga Sverige istället för Norden. Vi är nu påväg upp till lödöse för att tömma huset, det är lika jobbigt varje gång men det gör inte salen bättre att dra ut på det. Hailey skall på sin första gymnastiklektion idag med, det skall minst sagt bli spännande :) funderar på om jag skulle köpt ngr sockerplast som hon kan ha på sig. Jag frågade Jessica om skor men hon sa att alla sprang i strumpor eller barfota. Men ett par snygga sockerplast hade nog suttit fint :) vi hörs under dagen och för er som missat zlatans video, gå in på youtube och sök Zlatan Volvo :) sitter med telefonen så kan inte dela den här :) kram 


PS. Always wear something pink, det är mitt motto :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: