StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Trevlig helg

Frureinhold.se / 25 Januari, 2014 - 08:28 / Vardagen

Solen börjar gå upp utanför fönstret och kaffet står och puttrar. Idag står bland annat kalas på schemat, men först blir det en lugn morgon med ingen stress :) Skall fixa en god frukost om en liten stund med, robin var uppe lite längre igår och får en välförtjänst sovmorgon idag :) Annars är det han som brukar ta helgmorgonarna då jag är super morgontrött haha. Det är väl de flesta, men robin är lite mindre morgontrött så han tar helgen :p Ibland tar även hailey sovmorgon och det är ju superlyxigt :D Igår tog hailey och jag ett bad, vilket vi gör ganska ofta och då tar vi även den obligatoriska bilden :D haha känner att bilden ser exakt likadan ut varje gång :p Samma som att jag alltid ger samma look på de flesta bilderna jag tar. Vet inte hur många gånger mina vänner, familj etc retar mig för det :p med glimten i ögat såklart, men har man en sida osm man vet blir helt okej på bild, så satsar man ju på den :D 
 
Är det någon mer än jag som längtar till sommaren??
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: