StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Teleeffekt

Frureinhold.se / 28 Januari, 2014 - 14:41 / Vardagen

Det är väl tur att tekniken går framåt. Jag är inte gammal men när jag växte upp fanns det inga mobiltelefoner i den bemärkelsen som det finns idag. Det var ren tur att den kompisen som man ville leka med var hemma just den stunden som man ringde. Men som sagt, tekniken har minst sagt gått framåt och jag måste tipsa alla företagare där ute om Teleeffekt. Det är en tjänst som skräddarsyr era teletjänster och anpassar telefonväxeln efter era behov. Jag satt och pratade med min svåger för några veckor sedan och han berättade om ett liknande system. De är just nu tre personer på kontoret och alla tillhör samma växel. Så om jag ringer honom och inte får ett svar går det automatiskt vidare till de andra två osv. De har även ett rent kontorsnummer som även den kopplas vidare om ingen svarar. På så sätt kan man alltid finnas till hand även om man inte är på plats. 
 
På teleeffekt finns olika lösningar och som lätt anpassas efter det egna behovet. Gå in och kika om ni är i behov av ett nytt smidigt och nytänkande system :) 
 
alla minns vi väl denna telefonen ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: