StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Squat

Frureinhold.se / 28 Januari, 2014 - 07:30 / Vardagen

Det ger resultat och det bränner gött i ben och rumpa. Tänk bara på att göra rätt. Det finns många bra instruktionsvideos på youtube. Jag har kört det i över 100 dagar och tänker fortsätta kombinerat med lite andra övningar. Plankan är effektiv för framförallt magen, sen är jag som alltid ett fan av rockring för en snygg midja. Jag är väldigt nöjd med min kropp även jag gärna hade velat göra en bröstoperstion. I min familj är vi privilegade med minibröst (humor) och efter nästa barn kommer jag att göra något åt det. Inget stort utan en normal b-kupa :) 



Vill tipsa alla i thn området om Johanna Hultberg som arbetar som pt och lite annat på sportlife om jag minns rätt. Följ henne på instagram jhultberg riktigt duktig och driven tjej. Det är inte fel att kicka igång sin träning med en riktigt bra pt :)
Jag är på god väg till magrutor, nu skall bara rumpan få sig ett lyft med :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: