StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Snö of Sweden

Frureinhold.se / 24 Januari, 2014 - 07:55 / Vardagen

Måste visa detta fina halsband som jag köpte uppe i Sälen. Nere i Sälen by finns det inte många affärer men nytt för iår var en glasblås affär. Helt otroligt fina konstverk som jag hade kunnat pryda flera ställen i hemmet. Men tyvärr köpte jag inget denna gången, jag kunde inte tänka hur vi skulle kunna transportera de ömtåliga glasen hela vägen hem till Kungälv. Men de sålde förutom glas även snö of Sweden smycken. Jag har alltid tyckt mkt om snö och jag hittade detta superfina halsband som verkligen ropade efter mig :) jag saknar att ha ett varje dag halsband och detta kände jag var helt perfekt :) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: