StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Pussas hos dagmamman

Frureinhold.se / 27 Januari, 2014 - 20:11 / Vardagen

Nu börjar det. Hailey berättade idag att hon minsann tycker att en kille hos dagmamman var söt och att de hade pussats ?! Han var även sötare än pappa och hon blev helt fnissig när hon pratade om honom. Vart skall detta sluta haha. Hon blev också överlycklig att det snöade ute för då kan de åka pulka ihop imorgon :D det snöar en massa här på västkusten och jag älskar det. Mer snööö :) 

Jag och Jessica var och dansade förut vilket alltid är jätteskönt. Även om jag skurit ner på många aktiviteter så måste jag ändå röra på mig lite och 50 min dans är väldigt skönt. Vi börjar se på en ny serie nu och om ni sett den kan ni väl skriva om den :) game of thrones heter den :) 
Trevlig kväll kramis 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: