StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

promenad i snön utan smink

Frureinhold.se / 28 Januari, 2014 - 19:55 / Vardagen

Det låter kanske lite klyshigt med den rubriken, men jag skall förklara. Jag var ute och gick förut i det helt underbara vädret, jag fullkomligen älskar snö. Vi har så mysiga grusvägar mitt i skogen som idag var helt stilla och endast små snöras från träden gav rörelse på den lugna idyllen. Jag tog ett kort på mig själv, inte det vackraste om ni frågar mig, men så lägger man på ett filter så vips, en helt okej bild :p Med filter kan vem som helst se snygg ut, även de allra sämsta dagarna :)
 
 
Jag har en liten runda som jag brukar gå när jag får tid över och det är perfekt för att rensa tankarna och bara njuta av nuet. Det var väldigt nära att jag satte mig i en dunge, mitt i snön och bara andades in lugnet från naturen. När jag kom hem hade två jättefina armband anlänt i brevlådan och jag måste dela med mig av det ena. Jag gillar armband som presenterar olika budskap, detta armband har både fina symboler, men också en text som jag tyckte passade in just nu. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: