StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kurslitteratur

Frureinhold.se / 29 Januari, 2014 - 11:58 / Vardagen

Jag har aldrig varit en bokmal, jag är mer av en praktiker. Men så idag eller de senaste dagarna har jag fått en förkärlek till kurslitteratur. Det är absolut ingen speciell litteratur, nyss läste jag en handbok för kval. analys. Men jag kunde inte hjälpa att sitta med ett leende på läpparna :p Mycket för att jag kände igen endel vilket alltid är skönt och för att jag lär mig så otroligt mkt som jag kommer ha användning för under c-uppsatsen. Jag är snart klar med min utbildning och får en examen i Filosofie kandidatexamen med huvudområdet pedagogik. Min utbildning heter hälsovetare med inriktning hälsopromotion och jag är väldigt glad över val av utbildning. Arbetsmarkanden är inte lätt, men vilken arbetsmarknad är lätt just nu? Jag har mina drömma och visioner, sen får vi se vad som händer :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: