StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemligt paket

Frureinhold.se / 25 Januari, 2014 - 13:50 / Vardagen

Igår kom ett paket på posten, jag visste att det var påväg men ändå blir det lite extra pirrigt när det ligger ngt stort i brevlådan :) En gammal vän och hockeykompis skall flytta och mitt i all packning hittade han en hockeytröja från säsongen 02/03 (om jag minns rätt) Det året och åren efter det var jag på de flesta hemmamatcherna och då tillsammans med Hampus mfl. Anyway han skall ni flytta och hittade denna tröja och när han köpte den var jag så himla anvnings på hans fiiiina tröja ;) nä men han hade tryckt täng på ryggen och i ngt ögonblick hade jag sagt till honom att jag ville ha hans tröja. Så nu när han ändå skulle flytta och rensa upp lite fick jag ett mess om jag fortfarande ville ha tröjan. Självklart ville jag det, superkul minne och ännu mer när hela tröjan är full av autografer från det året. Det är bland annat henke, joel, pappa johnson mfl. 
Så tusen tack hampus, vi får ta och ses ngn match :) påtal om inlägget igår, det är väldigt många tjejer som inte förstår hur sportintresserad jag faktiskt är och alla dessa matcher jag gått på ihop med endast killar har fått många kommentarer :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: