StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken dag

Frureinhold.se / 27 September, 2013 - 11:19 / Vardagen

Vädret är så härligt att man nästan får nypa sig i armen för att tro att det är sant. Dock är min kropp allt annat än bra. Reumatisk värk i varenda muskelgrupp, leder, ligament etc etc Det är ett rent hvete. Men tyvärr ngt jag måste leva med. Glenn har ju släppt på massa hårda spänningar vilket resulterar i att hela kroppen slår bakut. jag går på starka smärtstillande tabletter som ändå knappt hjälper. Riktigt frustrerande. Jag håller på att göra pannkakor nu och sen efter det skall hailey sova en stund. Då måste jag sätta tänderna i en uppgift som skall vara klar tills måndag. Här kommer allafall lie härliga kort på hailey under våran promenad förut :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: