StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tidig morgon i stallet

Frureinhold.se / 09 September, 2013 - 10:24 / Vardagen

Nu är jag nyduschad och klar i stallet för idag. Lämnade hailey kl 08.00 och sen direkt ut till stallet. Riktigt gott när det är gjort tidigt så kan ta resten av dagen till alla andra måsten. Sitter nu med 3 olika böcker att läsa olika kapitell i tills imorgon och sen kl 12.00 skall jag hämta morfar som skall få komma hem idag. Det är så goa mornar nu, solen sticker fram och värmer upp den fuktiga daggluften. Trots att det är 9 sep idag red jag i linne förut och det var helt ljuuuvligt. Så nöjd med mitt köp av tröjor också, om ni minns de som jag fick hem häromdagen. Så gott med linne, tröja, jeans och boots. Som idag, skippade jag jackan och körde på bara tröjan, känns kanon. Det värsta som finns när man fryser, framförallt i skolan där det alltid är lite kallare än vad vi har det hemma. 
 
Så jäkla läckert också med en glittrig nagel, gellack är verkligen min grej. Naglarna blir hårda, men ändå så är de mina egna naglar. Nagellacket sitter mycket längre och man slipper tänka på torktid. För er som bor i lilla edet rekomenderar jag att gå till johanna på hårstunden, hon gör såå himla fina gellack naglar och med bra kvalite. Just nu kör hon med märket REQ som är hur bra som helst ! Kan inte det exakta priset hon tar, men jag vet att det är bra ! 
 
 

Postat av: MissDeLewon

Håller själv på lite med gelenaglar med det där nagellacket var ju skitsnyggt!

2013-09-09 @ 19:09:20
URL: http://blogg.improveme.se/missdelewon/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: