StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

the dress

Frureinhold.se / 25 September, 2013 - 19:25 / Vardagen

Nu kom den och den satt som ett smäck, tror det blir kanon att bära nu i höst. Med en svart stilren kavaj till och ett par snygga skor. Det har inte blivit några långa inlägg idag men så är det ibland. Nu äntligen landade jag i soffan och har fått på mig glasögonen. Haft sån jäkla huvudvärk hela dagen när jag inte haft mina glasögon på mig. Så nu kan äntligen ögonen slappna av. Är så sjukt nöjd med mina glasögon, köpte dom på specseavers i stenungsund som förövrigt är den absolut bästa glasögon butiken ever ! så gå dit om ni har vägarna förbi. Nu på kvällen blir det serier för hela slanten och skall nog ta mig lite glass med, rethostan kommer alltid på kvällen och den lär komma när som :/
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: