StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ta kort med barn

Frureinhold.se / 08 September, 2013 - 08:37 / Vardagen

Något som jag lärt mig under mina korta år med kort och barn är att man får improvicera. Alla kort blir inte bra, barnen är ledsna uttråkade och vill inte alls vara med på kort :p Men man får hitta på saker som man tror att de skrattar lite åt :p Igår när jag ville ha lite kort på mig och hailey tillsammans passade jag på att hoppa lite mellan korten :p bara för att skoja till det lite. Charlotte min kusin fångade oss när jag precis var med fötterna över marken, det ser lite ut som om jag står på tå :p Att frysa ögonblick är så himla roligt och det är nog ingen slump att många bloggare kör med hopp kort. Man kan verkligen få till det :D såg även en som hade fryst en sån fin bild under vattnet igår, såg ut som en riktig ballerina, superfint ! 
 
Min lilla gulletjej <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: