StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stalltjej

Frureinhold.se / 19 September, 2013 - 20:14 / Vardagen

Idag fick hailey åka med mig till stallet efter att jag kom hem från skolan. Hon har inte varit med på ngr gånger nu så hon var jätte exalterad och pratar från det att vi kommer tills vi åker hem. Allt ifrån hästarnas namn, härmar mig när jag pratar med hästarna, ger dom komandon etc etc :) Hon är faktist ganska lätt att ha med sig, hon kan bli lite uttråkad när vi är nere i padocken, idag tömkörde jag charisma som förövrigt var jättefin. Övade på övergångar trav/galopp, ja vad skall man säga, hon är väldigt duktig :) Vi han inte mer en hem och in i duschen med hailey och sen i säng. Hon somnade på kort tid och jag gottar ner mig i soffan nu framför idol :) Imorgon blir det plugg plugg plugg, skall skriva två sidor om empowerment, det borde inte vara ngr problem :p 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: