StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- The World's End

Frureinhold.se / 27 September, 2013 - 19:37 / Vardagen

Jag är såld på filmer som speglar en förlorad barndom som måste återupprepas flera år senare. Alla har vi våra glömda lik som vi vill gömma på olika sätt. Hade jag fått gå tillbaka i tiden hade jag säkert gjort andra val. Men man å andra sidan vet man itne om jag hade suttit där jag är idag om jag ändrat historien :p Men i allafall, flmer som dessa är alltid otroligt underhållande och man kan nästan alltid känna igen sig lite i det som händer. Filmen handlar om fem barndomsvänner återförenas 20 år efter ett misslyckat försök att genomföra en pubrunda av episka format. En av dem har gett sig fasen på att åter försöka genomföra detta ölens marathon, och de övertygas till en reprisrunda av kompisen Gary King. 

Gary är en 40-årig man som aldrig lämnat tonåren. Han släpar med sig sina gamla kompisar till deras hemstad och till ett nytt försök att nå den mytomspunna puben - The World's End. Medan de försöker försona det förflutna med nuet, inser de att den verkliga kampen gäller framtiden - inte bara deras utan hela mänsklighetens. Att nå The World's End visar sig vara det minsta av deras problem.
// Detta är ett sponsrat inlägg
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: