StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- PAIN & GAIN

Frureinhold.se / 06 September, 2013 - 21:40 / Vardagen

 
Daniel Lugo är en ex-kriminell som tar jobb som personlig tränare på Sun Gym samtidigt som han drömmer om att vara något mer, ha mer och kunna leva livet till fullo. Han förstår också att han inte kommer att uppnå allt det med sitt tränarjobb. En dag, när han som vanligt tränar sina rika och motbjudande kunder, får han en lysande idé. Tillsammans med två av sina kollegor utarbetar han en plan på att kidnappa den extremrike Mark Schiller och pressa honom på pengar. Jag älskar skådisarna i denna rullen och jag tror att den kan vara ritkgit underhållande. Den är även basserad på en sann story vilket alltid lockar mitt intresse. Sen kan jag tycker att de är lite väl musklade, men det hör ju till hela filmen. Daniel lugo älskar att träna och det är det han lever för. 
 
Spännande trailer som iallafall väcker mitt intresse. Det känns att den kan vara lite oförutsägbar, men förhoppningsvis kan den ge lite mer än bara det självklara. Jag gillar skildringen mellan pengar och kunna leva sitt liv till fullo. Pengar har en stor roll i allas liv, men jag måste ändå tro att livet går att levas till fullo utan en ett par fler nollor på kontoutdraget. 
 
//Detta är  ett sponsrat inlägg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: