StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- Nykomling på instagram

Frureinhold.se / 20 September, 2013 - 15:56 / Vardagen

Vet inte om ni brukar kolla mycket på tv, men jag är en riktigt tv tittare och har inte missat hur bregott fått våra hjärtan att smälta genom deras reklam med söta små kalvar etc. Det är väldigt få reklamfilmer som jag tycker om, oftast sappar jag bort så fort kan, men bregottkalvarna får allafall min tid. Nu har även bregottfabriken instagram. Vi har alltid haft bregott hemma och älskar deras variation av produkter. Vet inte om ni kommer ihåg när bregott med havssalt kom, men gud vad gott det var. Framförallt på nybakt bröd eller på sommarbaguetterna :) Eller om man inte gillar havssalt så finns det både normalsaltat och extra saltat. Jag minns att min mormor och morfar alltid hade extra saltat hemma. Jag är annars inte ett fan av mycket salt, men detta smakar bara bra :) Men som sagt gör som jag och följ @bregottfabriken på instagram.
 
//Detta är ett sponsrat inlägg 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: