StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- Mästarnas kamp: Frank Andersson VS. Norwegian

Frureinhold.se / 16 September, 2013 - 13:38 / Vardagen

Detta är ett sponsrat inlägg-----När vi åkte till spanien nu sist så åkte vi med norwegian, som ni kanske minns skrev jag väldigt mkt positivt om flygbolaget då de allafall fick mig att tappa andan. Vilken otrolig service, vi hade valt platser själva när vi bokade flygbiljetterna och i deras mindre plan finns det bara platser i tre och tre. Vi valde långt fram, rad 4 om jag minns rätt och de två stolarna längst in till fönstret. När vi kom ombord på resan ner till spanien var planet inte fullt. Så en flygvärd bad den kvinnan som satt brevid oss i tresätet om inte hon ville sitta längre fram på rad 2 istället så hailey kunde få ett eget säte. Hur fint var inte de? Tänk om fler människor hade agerat på det sättet, problemlösare utan att ens göra ett problem av det. Samma sak hände på vägen hem, men då fick vi flytta fram till rad 2 istället. Sen ett annat stort plus är att de har wifi ombord, satt och bloggade, surfade och lite annat skoj. Flygresan gick dubbelt så fort när man hade lite fler möjligheter att underhålla sig själv på :) Hailey var också nöjd med att kunna se på babblarna när hon ville :) Här sover hailey och robin så gott på vägen ner :) 
På denna filmen kan ni se Frank Andersson, svensk mästare i brottning, mot Norwegian, valda till Sveriges bästa flygbolag. Jag är ju ett fan av frank andersson och norwegian ligger mig varmt om hjärtat, vem tror ni vinner? Kolla matchen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: