StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sony Xperia Z1

Frureinhold.se / 14 September, 2013 - 18:00 / Vardagen

 
När jag fick min första egna telefon var det en sony ericsson walkman och jag minns att jag levde mer eller mindre i min telefon. Jag hade haft Nokia innan och jag minns vilken revolution det var med musik i mobilen samt kamera i mobilen. Tänk vad mycket man varit med om på ändå relativt kort tid. Jag har gått ifrån medeltidstelefon till dagens smartphones. Jag måste säga i detta fall att utveckling går framåt. Innan jag fick min första iphone hade jag bara sony ericsson och har varit nöjd. Sony Ericsson heter numera bara Sony och jag måste säga att de har släppt några riktigt fina telefoner de senaste åren. Johanna köpte bland de första sony telefonerna och de har en helt sjukt bra kamera. Denna telefonen har en ännu bättre kamera och om ni ser på filmen kommer ni se hur fantastiskt fräck teknologi. De är även stora och bland de bättre android telefonerna. Nu släpper de en ny telefon som heter Sony xperia z1 och det skall bli spännande och se vad den har att komma med. Jag tror på Sony, de är pågång heltklart ! 
Sony förklarar den nya telefonen såhär:
  • All vår kraft och intelligens i en förstklassig smarttelefon

    5-tums Full HD TRILUMINOS(TM)-skärm, 20,7 megapixels kamera, EXMOR® RS™, 2 GB RAM och 2,3 Ghz Quad-Core -processor

    • Det tåliga höljet gör att den står emot damm, vatten och stötar
    • Se knivskarpa bilder på TRILUMINOS™-skärmen
    • Kompakt digitalkamera som ger bilder av hög kvalitet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: