StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

smyckeskrin

Frureinhold.se / 11 September, 2013 - 16:33 / Vardagen

Idag fick jag fyndat ett sånt jättefint smyckeskrin på kungälvs loppis. Ett stort fint oanvänt för 40 :- , Jag älskar verkligen när jag gör fynd. Känns som jag hittar fina saker där flera gånger i månaden för toppen bra priser. Jag är nog egentligen lite slapp, jag skänker mycket kläder istället för att sälja dom. Har en påse med lite goa tröjor som jag aldrig använder, ska nog lägga ut dom för skänk : ) alltid kan det gynna någon :) 
 
Perfekt att få plats med alla smycken och ändå ha koll på vart allt är. Innan har de legat i ett mindre skrin där de inte alls fick plats :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: