StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sent inlägg

Frureinhold.se / 17 September, 2013 - 12:18 / Vardagen

Nu har jag skrivit klart min hemtenta och jag tror att jag är nöjd med den, skickade den vidare till mickan och om hon tycker den är okej, så är jag lugn. Den skall inte in förän 7 oktober, men alltid skönt att vara klar i tid om man skulle bli sjuk etc. Det slutade på 8.5 sida vilket är sjukt mkt text, ögonen går i kors. Tycker lite synd om läraren som får läsa alla 30 elevers hemtenor haha. Men nu sätter jag tänderna i nästa uppgift som är kvalitativ lab, skall skriva mina tankar om empowerment. Jaahaa du, vad tycker jag om det. Frågar du kulturvetarna så hatar de ordet empowerment, jag tycker nog ändå om det. Får se vad jag kan knåpa ihop på 2 sidor. 
 
Nä fy vad trist nu pratar vi om morgonen. Jag var tidigt i stallet idag, var nog uppe på hästryggen runt 09.00. Regnet duggade ner och fy fy fy vad kallt det är nu :p 9 grader när jag satte mig i bilen för att åka hem. Bara att inse, hösten är här. Tänk endå vilka omslag det är ändå, från ingenstans så vips är det kallt och höst. Nä en dröm hade varit att bo i typ miami. KOllar på dexter nu igen och det ser så jäkla gott ut, inga tjocka vinterjackor där inte. 
 
Jag måste även dela med mig av det ursöta lakanset jag köpte till hailey förut på members. Cotton box hade halva priset på deras bäddset och jag kunde inte låta bli att köpa ett sött sätt med prinsessor och ltie annat krimskrams på. Innan kostade det närmare 600 :- och jag betalade 250 :- och då var det lakan, 2 örgott och underlakan. Hoppas det är sådär gott material som jag tänker att det kommer vara :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: