StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

respons

Frureinhold.se / 17 September, 2013 - 19:15 / Vardagen

Efter mitt super långa inlägg som jag själv knappt orkat läsa igenom har jag fått sån himla fin respons från olika håll. Jag gillar att skriva saker som får andra att tänka till lite extra och kanske påverka på ett positivt sätt. Jag tänkte slänga in en kommentar här bara för att boozta lite. Jag verkligen älskar när folk tar sig tiden att skriva ner ngr positiva rader som ger så mkt glädje !
 
Fint inlägg du skrev i din blogg. Du verkar ha vuxit så som person! Himla glad, positiv, framåt, drömmande men ändå jordnära om du förstår vad jag menar haha? Tycker du verkar ha ett fantastiskt liv och fin familj, det är kul när det går bra för människor så det glädjer mig. Kram
 
Detta är från en person som jag umgicks med ett tag under gymnasiet. Där kan vi snacka om energiknippe, ganska lik mig ändå. Tävlingsinriktad och otroligt målmedveten, big like ! dessa orden värmde otroligt mycket och som sagt, fler borde slänga iväg en kommentar eller öppet dela lite kärlek :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: