StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

regn och rusk

Frureinhold.se / 22 September, 2013 - 13:40 / Vardagen

Fy vad trist väder det är idag, skall snart åka ner till morfar och frisera honom lite. Ganska så lätt jobb, bara ta med rakaparaten och trimma lite :) Efter det åker jag till stallet och tar in hästarna, det blir nog ingen ridning idag. Regnet fullständigt vräker ner, inte speciellt trevligt :/ Hästarna har en lugnare period nu när madde är utomlands så att de får vila idag gör inget :) Vi var på mio förut och hittade en sån jäkla go soffa, vi är sugna på att byta i samma veva som vi gör om vardagsrummet. Får se när vi kommit på hur vi vill ha det. Soffan var allafall en dröm och inget mer två och tre-sits. Nä nu vill jag har en stor soffa med divan etc. 
 
Vill återigen tipsa om lykos produkter, eller rättare sagt lyko som återförsäljare. Beställde med en lykobox nr 4 och där i fanns massa spännande överaskningar :) sen är jag jättenöjd med färgbomben, den blev precis som jag tänkt mig :)
 
 

Postat av: Bohemhoe

Gud vilken härlig blogg du har!

2013-09-22 @ 14:21:34
URL: http://bohemhoe.blo.gg/
Postat av: Emma

Superfina örhängen!

2013-09-22 @ 18:15:10
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: