StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hösten är här

Frureinhold.se / 16 September, 2013 - 08:46 / Vardagen

Det går som över en natt så är hösten här. igår när vi var på tävling, stod nästan alla och huttrade, dagen innan var det sol och 21 grader varmt, snacka om väder omslag. Men idag är det offeciellt höst och det märks så väl. Det blåser, regnar från alla håll och löven faller som sandkorn i sahara. Jag tycker såklart som många andra att det är mysigt, men jag saknar redan sommarvärmen. Jag får så jäkla ont i kroppen så fort det blir kallt ute. Pga av känsliga muskler går det också över en natt så kommer värken och den lämnar inte kroppen förän värmen är tillbaka i vår/sommar. Men vad hjälper det att klaga, 1 det blir itne bättre och 2 det finns så många fler än jag som har ont. 
Sömntutan i morse ! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: