StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemma

Frureinhold.se / 28 September, 2013 - 17:43 / Vardagen

Vilket kalas vi varit på nu, magen är så full att jag tror jag spricker snart. Men måste ge en stor eloge till josephine och antonio som fixat och donat inför den här dagen. Bjudit in gäster i hemlighet för att överaska nellie som fyller 13 år denna helgen. Hon fick en massa fina saker och vi köpte ett presentkort på hööks, vad köper man till en 13 åring som nästan har allt ?! men hästutrustning kan man aldrig få för mkt av. Hennes filmteam var där också, hailey var inte blyg och charmade många på kalaset. Dock är hon väldigt mammig så hon var väldigt noga att berätta för alla vems hennes mamma va :p haha Sen hade de fått urgulliga kattungar som jag gärna hade tagit med mig hem :) Nu skall vi busa med hailey innan hon skall nana, men vi hörs senare :) 
 
Hailey var kalasfin och se hur sött hon sov i bilen påväg till tjörn ;) glasögonen på, extra mörker ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: