StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dramakomedi på mtv

Frureinhold.se / 11 September, 2013 - 08:43 / Vardagen

Jag minns förr, när jag var runt 15 - 16 år och satt hemma efter skolan och kollad på tv. Min absoluta favoritkanal var MTV. Inte bara för att de spelade så sjukt mycket bra musik, alltid det senaste. Jag minns att jag stod och härmade vissa danser i musikvideorna och gjorde samma sak på dansgolvet sen på olika discon. Snacka om nördigt, men det blev ändå rätt uppskattat. Tänk om man hade sett sig själv som åskådare idag, hade nog skrattat ihjäl mig :p Men förutom all bra musik hade de även endel serier som också var riktigt bra. Nu visas en serie som är inne på 3 säsongen som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir kändis efter att man av misstag tror att hon försökt begå självmord. Awkward handlar om de specifika händelser vi är med om under våra utvecklingsår och som formar oss - ibland till det bättre och ibland till det sämre. Awkward: Säsong 3 har premiär den 15 september klockan 19:05 på MTV.
 
Jag som älskar serier kanske få ta mig en titt på detta :) Det känns som detta är en riktig tonårsserier, det finns nog många som kan känna igen sig i denna.
 
 
Samma skådis som i oth, sam om ni kommer ihåg :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: