StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dexter

Frureinhold.se / 13 September, 2013 - 19:49 / Vardagen

Nu äntligen har dexter kommit som säsong 5 på netfix och det skall vi lätt kolla på. Dexter är också en riktigt bra serie och nu när breaking bad har paus så passar det bra att byta och se lite dexter. Nu är dagen till sin ända och jag kom precis hem ifrån sjukhuset. Jag verkligen hatar sjukhus, vem gör inte tänker ni, nä det finns nog inget som kan tycka om ett sjukhus. Jag skulle även ha spelat in min röst idag för den är verkligen noll, jag är jätte hes och även om jag är frisk nu så har mina stämband blivit en aning förstörda. Jag som verkligen hatar att prata också ;) eller inte har ju haft otroliga bekymmer idag. Men nu gäller det att dricka gott the och hoppas det är bättre tills imorgon. 
 
Vill även skriva en sak som jag tycker är väldigt bra tankesätt. Ge så mycket av dig själv som du vet att du får tillbaka och ödsla inte tid på sånt som ändå inte ger dig ngn glädje. Väldigt klokt sagt av mig ändå :p Nä men allt för många går och stör sig eller vistas i situationer som ändå inte får än att må bra. Varför fortsätta i de hjulspåren då? Väldigt dumt, även bland vänner eller bekanta, varför ge mer av sig själv än vad man får tillbaka, utan att låta egoistisk så är det nog många som går precis så och alltid är den vännen som ringer osv. ta hand om er alla där ute i cyberspace och ha en trevlig fredag kväll <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: