StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Det blev bra

Frureinhold.se / 08 September, 2013 - 18:47 / Vardagen

Nu har jag slått mig ner i soffan och känner att halsen gör lite extra ont nu. Det har ändå gått ganska bra idag på dagen, men nu är det lite värre. Hoppas det ger med sig under natten. Nu är allafall rabatten till 99 % kvar, bara de vita stenarna kvar. Jag är nöjd med det vi köpte på blomsterlandet och eftersom jag är helt värdelös på att välja mixa och matcha tycker jag ändå att det gick bra :D Köpte även en lyckta med ett elljus i så det lyser hela nätterna. Skall även välja ut lite garden lights från en katalog som robin hade med sig hem. Jag envisas att ha solceller, enkelt osv. Men han vägrar, han vill ha med el. Vi får se vad vi hittar :) Nöjd är jag allafall med allting !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: