StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

D-vitamin boozt

Frureinhold.se / 17 September, 2013 - 13:38 / Vardagen

Jag är i stort behov av skrapmassage, min kropp är så spänd att huvudvärken kommer varje dag, känner mig som en fiolsträng som snart går av. Mailade min mirakelman och jag hoppas att han har en tid snart. Sen tror jag att jag behöver ännu mera d vitamin. Är trött men ändå inte på det sättet, trycket och värken gör mig så trött och det går ju inte att behandla med d-vitamin. Jag märker direkt när det blir kallare ute, då blir det såhär, precis som när hösten kommer över en natt kommer min värk. 
 
Första gången jag gjorde en skrapmassage på min rygg, lär se likadant ut nu, fullt av slagg och skit ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: