StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

buuhuu

Frureinhold.se / 07 September, 2013 - 10:15 / Vardagen

Idag vaknade jag av lite svi i halsen och ett allmäntillstånd som är mindre bra. Har väl fått en släng av virus ifrån hailey och jag måste säga att mitt imunförsvar måste vara riktigt dåligt :p Tycker ändå att jag försöker göra allt i min makt att få i mig mkt vitaminer etc. men det hjälper inte. Nu är allafall allt bakat och klart och robin är iväg och hämtar tårtor samt lite mer kakor. Jag skall börja dammsuga och tvätta golverna innan jag själv skall få mig en makeover. Skall nog även försöka vila mina ögon i 30 min medan hailey sover för att samla lite extra energi. Jag kan inte klaga på vädret allafall, står i valet om vi skall ha kalaset ute, men kom fram till att vi dukar inne så kan vi gå ut och sätta oss sen. helt otroligt att det är över 20 grader och att det blir för varmt att vara ute. Förra året var det 13 grader och svinkallt :p Tänker njuta av denna dagen och den kommer minst sagt bli hur bra som helst :) 
 
Kram på er alla ! och till pappa, är du nöjd nu, bloggat och klart, nu vet du vad som händer idag ;) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: