StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bra natt

Frureinhold.se / 05 September, 2013 - 07:53 / Vardagen

Det har gått bra inatt och hailey verkar må mycket bättre. Hon har haft lite lätt feber och snoret rinner, men hostan är inte alls så illa som jag trott att den kunde bli. Hon vaknade igår kväll och var jätte hes och hostig men fick en flaska med ljummet vatten och dunder honung och jag tror det gjorde gott för halsen. Hon har nog ytterst lite feber nu och är lika pigg och glad som vanligt. Skall gå upp till lekplatsen om en stund så hon får lekt av sig lite. Sen skall vi hem och baka inför lördag :) Måste även läsa litteratur idag och svara på lite frågor som våran lärare gett oss. Har en jätte go tjej i klassen som låter mig läsa hennes anteckningar som jag missar idag på lektionen. Får hoppas att haileys förkylning ger med sig fort och att hon är pigg och kry på lördag när hon skall ha kalas :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: