StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

alltid fullt upp

Frureinhold.se / 20 September, 2013 - 14:29 / Vardagen

Det blev lite ändrade planer, satt i morse och skrev de jag skulle skriva om empowerment, sen ner till stan och lunch med syster. Hem igen och plugga, sen lite andra ärenden såsom handla etc. Nu hem och duscha lite snabbt innan hailey skall komma hem och jag skall till glenn. Sen blir det hem igen och fixa tacos till mig och hailey. Robin skall hjälpa pappa och ta upp båten så han kommer hem lite senare. Stackarn har också blivit sjuk så han lär däcka tidigt ikväll. Är så taggad för idol ikväll också, undra vilka som blir de 5 wildcardsen :p
 
Måste också slänga upp en bild på mina snygga ridskor och chaps. Jag är så nöjd med dom och hööks levererade verkligen gången :) bra passform och supersnygga :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: