StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

yoga time

Frureinhold.se / 17 Oktober, 2013 - 20:22 / Vardagen

Nu har jag landat i soffan och skall snart fixa lite kaffe, eller kanske lite honungsthe ?! nä kaffe får det allt bli, även om jag vill tänka sunt och kaffe är faktist inte jätte sunt i för stor mängd så kommer jag ändå dricka min traditionella kvällskaffe :) Yogan gick bra och jag märker att jag verkligen behöver det, dock hade jag mycket svårare idag att komma ner i varv och det märker jag så fort. Jag  blir loj och ofokuserad, kollar på klockan och känner hur pulsen aldrig går ner i vila. Men det är bara för mig att träna :) Imorgon är det fuego och det skall bli kalas skoj :D där går tiden alltid superfort. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: