StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Stylebystella.se

Frureinhold.se / 15 Oktober, 2013 - 19:20 / Vardagen

Jag måste återigen visa hur ursöta mössor min svägerska designar. Hon har alla möjliga barnprodukter och framförallt till de allra minsta. Hade hailey varit mindre hade jag köpt mängder av dregglisar och napphållare. Ursöta, sen älskar jag deras våtservetteshållare, funktionen är oslagbar :) Hon syr även mössor till vuxna, så gå in och ta er ett kik :) snabb leverans och med riktigt bra kvalité. Det sker heller ingen massproduktion av de olika varorna så man kan mer eller mindre kalla det limited edition :D Det gillar jag nog allra mest :) Hemsidan hittar ni HÄR !
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: