StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Still red and still fab

Frureinhold.se / 16 Oktober, 2013 - 20:43 / Vardagen

Hur går det för er med era röda hår där ute? Är det fortfarande rött och levande? Jag vet hur jobbigt det är när färgen rinner ut och det känns som all lyster är borta. Men ni glömmer väl inte att revlon färgbomb är lösningen till alla dessa problem :D Mitt  hår är fortfarande fyllt av lyster, färg och glans. Jag hoppas ni frågar om ni undrar ngt, jag är långt ifrån expert på hår, men jag kan endel och sen har jag många fina vänner som är riktigt duktiga på hår :) Jag la på ett filter på denna bilden så det ger inte färgen den rätta nyansen :) men det är nästan såhär :D 
 

Postat av: Jeanette Husägare och Gravid med första barnet <3

åh vad läckert! :)

2013-10-17 @ 13:52:18
URL: http://thisisjeanette.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: