StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

squat

Frureinhold.se / 30 Oktober, 2013 - 11:20 / Vardagen

Kämpar ni fortfarande eller har ni tappat fokus, kom igen, det tar 15 minuter framför ett riktigt bra program på tv:n, tro mig det gör skillnad även om det inte känns så. Väv också in lite andra sköna övningar så kommer ni se ännu mer reslutat :) Jag körde squat, två olika typer av dom, sen stod jag på alla fyra och sträckte benet bak och fram, plus 10 squat + 20 benlyft som en övning :) jobbigt, men sååå gott :D Kämpa på alla ni där ute, ni är kanon duktiga ! 
 
Träning är en färskvara men försök att bygga kroppen i din takt, satsa på en bra bas och sen bara kör :) jag har alltid hållt på med aktivitet vilket gör min grundkondition bra :) jag känner stor skillnad på min energi när jag håller igång, jag äter även tillskott som bland hjälper mitt immunförsvar :) kan lägga upp kort på det senare :) jag har bland annar hört att zink skall vara bra att äta under förkylningstider :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: