StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- About Time

Frureinhold.se / 17 Oktober, 2013 - 11:08 / Vardagen

Jag har en favoritfilm, jag vet inte om ni sett den, men den heter midnight in paris, eller midnatt i paris på svenska. Den handlar om en historieälskande man som får möjligheten att resa i tiden. Han får träffa kända konstnärer, musiker etc. Det stora i filmen är inte att får träffa alla dessa, utan det stora är diskussionen att det var bättre förr. För när han går tillbaka i tiden träffar han personer som påstår att måste varit bättre att leva ännu tidigare osv osv. Hur ofta hör man inte, att det var bättre förr? kan det bero på att man bara ser det som faktist var bra, tex det var bättre konst, det var bättre musik osv osv. Men det fanns lika mycket ''dålig'' konst och dålig musik. Men det är nog lätt att man bara ser det som var bra. Men nog om den filmen, har ni inte sett den så måste ni se den :) Nu vill jag tipsa om en annan film, den handlar om en godhjärtad, men tafatt, ung advokat får veta av sin far att alla män i hans familj kan resa i tiden, beslutar han sig för att försöka använda tidsresorna för att hitta "den rätta", uppvakta henne och starta en familj. Spännande film med liknande upplägg, det här med att resa i tiden, det är nog en dröm för många :) Sen älskar jag Rachel Mcadams, ingen glömmer väl the notebook, snyft. 
 // Detta är ett sponsrat inlägg
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: