StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ska det behöva vara såhär?

Frureinhold.se / 30 Oktober, 2013 - 13:41 / Vardagen

Jag sitter med tankarna på döden, jag måste plugga, men hur skall jag kunna plugga när alla mina tankar går till livet efter här? Alla minnen, allt man upplevt, skall försvinna och flytta någon annan stans. Vad händer om jag inte är klar med allt jag vill säga till dig, hur säger man farväl och hur skall vi klara oss utan dig. Samma fråga ställde jag mig när mormor gick bort, men på något sätt blir det så mycket mer definitivt när du, älskade morfar tar ditt sista andetag. Jag vet hur mycket du kämpar och jag blir så frustrerad över hela situationen, tårarna rinner längst mina kinder. Vem håller din hand, hur förklarar man att allt kommer bli bra, när vi alla vet vilket håll det är påväg mot. Alla kommer vi ligga där, sista stunden i livet, många lämnar oss alldeles för tidigt och vissa lever ett långt liv. Men när stunden är kommen och vi ligger där, vad säger man, hur ska man tänka, finns det något efter livet här på jorden? jag måste mer eller mindre intala mig själv det för att få döden mer okej. Som att vi ses i nangiala. Jag väljer att dela mina känslor mer er, vet att det finns människor som läser min blogg och tycker allt annat än om mig, men jag vet också att det finns människor som läser min blogg som bryr sig om mig, till alla mina bloggläsare, alla ni som läser, snälla ta vara på varandra, lämna allt hat åt sidan, lev åt de hållet som får dig att må bra, lägg inte energi på att snacka skit, lägg inte energi på att vara elak mot andra, lägg energi på sånt som är bra och som får dig att må bra. (Är det att snacka skit och vara elak kan jag bara ge tips att söka hjälp, för då har du mer bekymmer inom dig än vad du själv kan hantera) Jag vill också tacka alla mina vänner som hör av sig <3 jag lovar att finnas där för er när ni är i mitt läge ! 
 
 

Postat av: Sheila

Du är aldrig ensam <3

2013-10-30 @ 13:45:58
URL: http://hittabalans.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: