StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sent godmorgoninlägg

Frureinhold.se / 19 Oktober, 2013 - 11:52 / Vardagen

Men hej allihopa. Nu kan jag landa en stund i soffan innan vi skall åka upp till lilla edet en sväng. Idag skall jag fota lilla mira bland alla löven :D Solen kunde väl hållt sig framme idag med kan jag tycka, men icke. Dock tror jag att jag kan få fina kort ändå :) Jag och hailey är ensamma hemma idag då robin är på jakt, sååå trist, men har man gått och skaffat jägarexamen så får man väl ta och ge sig ut också :p Han sitter mitt i skogen och har det nog jättekallt :p Jag och hailey har allafall varit på dansen nu på morgonen och det gick allt bra, vi övade på uppvisningsdansen lite granna och busade runt. Vi passade även på att åka ner till min syster innan vi åkte hem för att prata lite. Tuva och hailey leker mer och mer vilket är jätteskoj. Det skiljer ju bara 3 år på dom. 
 
Jag sitter även och letar efter lite bönor som kan vara goda :) fick till en riktigt go latte nu till fikat och med lite träning blir det ännu bättre :) Till slut kanske jag är supergrym ;) or not. Men alltid roligt med nya grejer, fråga mig om en månad hur rolig jag tycker att den är då ;) 
Jo men absolut :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: