StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

regn och rusk

Frureinhold.se / 21 Oktober, 2013 - 11:01 / Vardagen

fyyy jag är trött på regnet, kan inte sommaren komma tillbaka igen. Jag kollade på bilder igår, och wow vilken sommar vi haft. Men vad snabbt jag glömmer hur underbar sommaren var. Så fort det blir kallt och regnligt får jag känslan av att det varit såhär hela tiden. Jag sitter i skolan nu och känner att arbetet börjar bli riktigt bra, jag hoppas lärarna tycker detsamma :p Jag väntar på hemtentan och jag hoppas att även den är godkänd, jag tycker att den är bra den med, men lärarna är ju stenhårda här på högskolan. Kan sakna gymnasiet ibland, visst att jag tyckte det var mycket då när jag var mitt upp i det. Men jag visste ju inget annat, men så kom jag till högskolan och insåg ganska fort vilken skillnad det är på studier på gymnasiet kontra studier på högskolan. jag läste samhäll/samhäll på gymnasiet (jaaaa jätte trist att bara läsa massa samhällskurser) men jag är så nöjd att jag gjorde det. Jag läste bla svenska A B C, historia A B, religion A B C, filosofi A B Matte A B osv. jag är glad att jag tog mig igenom matten, även om jag läste den 3 ggr :p jag är sååå dålig på matte. Men tror det är vanligt, då jag är jätte bra på samhällsämnen och språk så kan min hjärna inte registrera matte också :p Det får robin stå för, matte geniet som läst till matte D typ :p 
 
Nog om skolsnack, men mitt tips är att göra klart grundksolan så gott det går, sätt inte för stor press på er, men kämpa på, det är så värt det i slutändan. 
Hailey tog morgonkortet imorse :p sötis !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: