StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Multitasking

Frureinhold.se / 24 Oktober, 2013 - 14:31 / Vardagen

Wow att vara mamma eller ensam förälder i stan när man skall kolla på kläder och ens dotter inte vill sitta i vagnen utan springa runt och hitta kläder själv, är en utaming att klara av :p Hailey han inte mer än in i affären så var det full fart. Men vi fick hittat en massa nytt. Dock när vi hittat de mesta så säger lilla Hailey att hon var kissnödig ?! Herregud, ut och iväg för att leta toalett. som tur var han vi, men Gud Hailey på ena armen och väskan på andra. Såg nog rätt desperat ut haha. 

Men vi fick gått tillbaka och handlat lite till och sen åka hem. I bilen ser jag att de dragit fel rabatter och glömt dra av 129 :- och visst det är inte mycket pengar, men ändå, är det rabatt så är de :D så ringde och pratade med dom och de var bara att åka in och fixa det :) snabbt och enkelt. Jag var även inne på life och köpte lite vitaminer :) han som arbetade där var helt grym och jag fick sån bra hjälp :) nu sitter jag i bilen och skall väcka Hailey som stensover :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: