StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mesenso smycken

Frureinhold.se / 31 Oktober, 2013 - 15:17 / Vardagen

Jag vet inte om ni hört talas om dessa smycken, men när jag arbetade som servetris för många år sedan var det en servitris som alltid hade helt fantastiska smycken. Jag började ju min karriär på jensens böfhus i göteborg och för er som inte vet är det en dansk kedja. Så första tiden var det endel danska arbetare där för att lära upp oss. Anyway en tjej där hade allafall alltid superläckra pärlsmycken, minns dom så väl för de var inte som alla andra smycken utan med en utrsrålning utöver det vanliga. Jag var ju tvungen att fråga vart hon köpt dom och de var från ett företag i tyskalnd som heter Mesenso.de. Jag var inne några gånger och kikade, men tyvärr blev det aldrig att jag beställde något då. Men så för ett tag sedan fick jag se att Mesenso skall öppna en svenska webshop, precis samma som den tyska men med se i slutet :p Dock öppnar inte sidan förän om 30 dagar, men jag kan tippa på att de kommer ha riktigt grymma öppningserbjudanden. De är lite dyrare pärlsmycken, men efter att ha sett dom irl kan jag lova att ni inte blir besvikna. Jag tänkte önska mig något i julklapp av min man <3 Ett år lottade jag ut lite smycken ifrån Miss Dee, iår kanske det blir ifrån Mesenso istället :D
Så gå in och kika på http://www.mesenso.se om ni är sugna på lite tidlösa pärlor ! Ni kan även läsa HÄR om lite resentioner kring smyckena :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: