StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Liten tjej i stor soffa

Frureinhold.se / 29 Oktober, 2013 - 08:58 / Vardagen

Nu är soffan på plats och nu skall vi bara få snickare och målare att ha en helg där de kan hjälpa oss att fixa iordnign här inne. Mitt uppdrag är att fixa tapeter ?! hur kan jag alltid lyckas få det jobbigaste jobbet ;) nä men jag har så galet svårt att hitta rätt. Får åka ner till colorama och leta efter just den perfekta tapeten. Det är allt annat än enkelt. Vi har som mål att vardagsrummet skall vara klar innan jul, vi måste göra nya väggar, nya tak, in med spottar osv. Det är enklare sagt än gjort. Nu skall vi också få sålt lite av allt som är här inne och det är också segt. Bland annat säljer vi ett vitrinskåp som är superfint, men som tyvärr tar för mkt plats här inne :/ Men för att avsluta detta inlägg snabbt så måste vi tyvärr röra på oss nu, vi skall åka upp till edet en sväng. 
 
 Haileys kommentar när hon kom ner idag, wwoooooowww ååh kolla min tavla :D 

Postat av: Anonym

Va är det för mått på vitrinskåpen och vad vill ni ha för det? :)

2013-10-29 @ 09:42:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: