StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

konstig statistik

Frureinhold.se / 22 Oktober, 2013 - 08:43 / Vardagen

Nu på morgonen vaknade jag av att min statistik skjutit väldigt mkt för att vara morgon, någon som vet varför ? Jättekul med alla nya och jag önskar er så välkomna. Jag sitter nu och har precis lämnat hailey, hon sov så gott så vid 07.30 fick jag väcka henne. Lämnade henne alltså lite senare idag, vanliga tider för henne är 08.00-15.15. Jag måste säga att jag är en sån mamma som lätt får ångest för att hon skall vara kvar så länge hos dagmamman. Det har varit gånger då jag kommit och hämtat och hon varot själv kvar ?! nästan som solsidan, om ni minns det programmet där de pratade mkt dagis. Mammorna hetsade varandra om vem som hämtade först osv :p precis så har jag känt, när jag kommer och hon är sist kvar. Jag vet ju hur roligt hon har det, men jag tror många mammor känner likadant. Men det blir allt vanligare att barn går längre dagar på dagis, båda föräldrarna har oftast jobb som sträcker sig mellan 08.00-17.00 eller 07-00-16.00, vilket gör att dagarna för barnen blir längre :) jag tycker inte alla ni föräldrar som har dåligt samvete att ha de, gör allt för barnen när ni väl är med dom istället och fokusera på det positiva :) 
Haileys söta fläta som jag fick göra idag, det händer inte ofta, hon är lika ömhårad som sin mamma xD 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: