StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hur går det??

Frureinhold.se / 15 Oktober, 2013 - 13:55 / Vardagen

Jag fick så god respons på facebook och på instagram angående utmaningen att köra squats i 100 dagar :D Det är dag 3 för mig nu och kanske dag 2 för någon? Det är aldrig försent att anta utmaningen så kör på :D Skriv en kommentar eller maila mig så lägger jag gärna upp en bild på dig före och efter. Eller bara en länk till din blogg så mina läsare kan följa din resa :D Kör bara kör, jag hejar på er/dig. Jag har precis ridit en tur på charisma, och om en stund är det dags för dag 3 av squat. Idag skall jag fixa 100 st :) Glöm inte att kolla på instruktionsvideon så att ni inte belastar fel. Som med all träning är det viktigt att inte belasta fel :) Jag är absolut ingen expert på squat, så därför kollar jag runt på youtube och försöker kolla i spegeln hemma så att jag gör rätt :) (Mail:[email protected])
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: