StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Höstkappa

Frureinhold.se / 11 Oktober, 2013 - 20:45 / Vardagen

Idag hade jag på mig min gamla höstkappa idag som jag köpte för jag tror 2 år sedan. Det är en kort tid på året som jag kan använda den, men idag var en sån dag. Jag minns när jag köpte den med lite gossip girl inspiration och jag tycker minst lika mkt om den idag. 
Idag var den bästa terapin för att släppa tankarna helt och bara andas. Ridning för mig har alltid varit sån, även när jag mått som sämst har hästarna fått mig att stänga av hjärnan helt. Det är märkligt ändå, men hästar är helt fantastiska djur och de två stona som jag rider nu är top 3 bästa och mest underbaraste hästarna jag ridit. Livia står på första plats men sen kommer gullan och charisma. Idag var det charisma som fick sig 45 minuter träning. Vi körde mycket skritt i lugnt avslappnat tempo och sen skänkelvikningar, hon har lätt att stressa upp sig lite för att hon vill så mycket så det är bra att jobba på :) 
Sen har jag varit nere på sjukhuset, måste ge eloge till avd 7 åter igen <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: