StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Härligt trött

Frureinhold.se / 09 Oktober, 2013 - 20:35 / Vardagen

Nu har jag duschat bort allt svett och sitter i soffan med en skål musli :) danspassen är bara så sjukt roliga, idag hängde vi med så mycker mer än förra veckan och det var riktigt skojigt :) älskar när man får lov att släppa ut den inre divan utan att ngn stör sig :D Dansledaren är också helt sjukt grym :) På söndag skall vi köra yoga och det skall bli jätte intressant, solhälsning hit och kissande hunden dit :D Jag har även hunnit med 45 minuter ridning idag med, så nu är kroppen riktigt mör och go :) jag måsye göra ngt åt min rumpa haha :p den är som en svingande vattenbalong typ :p Den har liksom inte pallat viktnedgången efter grav och inte alls sig lik. Får se om den rättar tills sig ngn gång :) vill inte ha mindre, men kanske lite fastare :) 
 
tittut :D 
 

Postat av: Anonym

Det kanske inte är något som intresserar dig eller något du tycker är kul men tung styrka är grymt om man vill fasta till baken! Det är den absolut bästa träningen för det syftet!

2013-10-09 @ 21:14:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: