StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Forex

Frureinhold.se / 02 Oktober, 2013 - 15:59 / Vardagen

Som ni vet brukar vi Resa mycket, i sommras var vi till exempel i spanien, malaga och åren innan de har vi varit i mexico, grekland, spanien etc. Vi gillar att resa helt enkelt. Men något som jag tycker är väldigt viktigt när vi skall växla in pengar för de resmålet vi skall besöka är att det sker på ett tryggt sätt och inga konstigheter. Jag ser också att kurserna är bra så vi får valuta för pengarna. Vi har i alla år växlat med Forex och har alltid varit nöjda. De har alltid uppdaterade kurser och på deras hemsida kan man lätt räkna ut hur mycket pengar man får för en viss summa. Jag har också haft stor nytta av Forex bankkontor när jag haft kontanter som jag vill växla in. I kungälv har vi inget nordeakontor så nu när jag fått pengar ifrån csn har jag fått åka ner dit för att sätta in de på kortet. Alltid en gott bemötande och god service. 
 
Du kan även låna pengar via forex, det har jag aldrig testat, men möjligheten finns. De har även följt utvecklingen och har en fungerande mobiltjänst som jag anser är a och idag. Jag sköter väldigt mycket av mina bankärenden via telefonen så det är stort plus att det fungerar :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: