StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

en varningssignal?

Frureinhold.se / 22 Oktober, 2013 - 20:11 / Vardagen

Är det en varningslampa när man kommer ut från ett besök på sjukhuset och inte kommer ihåg vart jag parkerat eller hur jag kom dit över huvudtaget. Eller när jag tar bilen och skall hämta Hailey och kör åt fel håll och kommer inte på det förän en bra bit försent ?
Jag skrattade lite åt det första gången det hände, när jag skulle hämta hailey och kör bokstavligen åt helt fel håll och kom mig själv tänka, vart är jag påväg? ringde Jessica och skrattade åt hela grejen. Men idag hände det igen. Jag kom till sjukhuset för att fixa lite saker och när jag skulle åka hem gick jag ut via ambulans infarten och när jag kom ut därifrån hade jag ingen aning om hur jag kom till sjukhuset eller vart jag stod någonstans. Jag stod i ngr sekunder och bara ärligt vart är jag haha och sen kollade jag runt omkring mig och såg bilen stå på 30 minutersparkeringen. Är detta ngt man skall uppmärksamma eller har ni varit med om ngt liknande ? :)
glad fru, mamma, vän osv, men något förvirrad :P
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: