StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

en paus i vardagen

Frureinhold.se / 19 Oktober, 2013 - 12:09 / Vardagen

Jag är ju en person som älskar att göra lite mer för vardagen än bara rulla på i samma hjulspår. Självklart har vi våra rutiner och det ser till viss del ganska samma ut med tanke på att vi har barn. Men jag minns innan jag och Robin fick hailey och när vi bodde i Göteborg. Då kunde vi komma på lite alla möjliga roliga saker att göra, vi gick på endel konserter, bla volbeat i malmö som var hur bra som helst. Vi kunde ta in på hotell som låg nära göteborg, endast för att komma hemifrån och njuta av hotellfrukost. Vi var helt enkelt ganska spontana, något som jag blivit lite förälskad i är äldre slott eller herrgårdar som gjorts om till hotell likande fastigheter.
 
Jag goolade på bed and breakfast göteborg och hittade ett supermysigt ställe i mölnlycke som bland annat har Bed and Breakfast, mölnlycke ligger nära göteborg så för er som vill ta er en enkeltrip från vardagen men inte vill åka flera mil bort tycker jag absolut ni skall besöka detta ställe. Förutom bed and breakfast har de möjlighet att ordna med bröllop och nu när julen närmar sig även härliga julbord. Jag tycker absolut att ni skall besöka deras hemsida för att se på de fantastiska bilderna. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: